Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

Νίκας Λάμπρος

  • Γεννήθηκα στην Αθήνα στις 29/12/1973. Είμαι κάτοικος Πεντέλης από τα παιδικά μου χρόνια και έχω την διαρκή επιθυμία, όπως και ο κάθε συμπολίτης μας, να μπορέσουμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για τον τόπο μας σε όλα τα επίπεδα επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα για την τοπική μας κοινωνία μια καλύτερη και υψηλότερη ποιότητα ζωής για όλους. Αυτό μπορεί να είναι το αποτέλεσμα δύο σημαντικών κατευθύνσεων : (α) της υλοποίησης προσεχτικά σχεδιασμένων δράσεων με έμφαση στο τρίπτυχο Πρόγραμμα-Εργασία και Απολογισμός στον συμπολίτη μας, και (β) της αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού του τόπου μας με πλήρη σεβασμό στις ανάγκες, τις επιθυμίες και τις προσδοκίες των συμπολιτών μας.
  • Είμαι Ασφαλιστικός και Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος με 12ετή εργασιακή εμπειρία στον Χρηματιστηριακό, Ελεγκτικό και Ασφαλιστικό χώρο.
  • Κάτοχος Μεταπτυχιακού στη Παροχή Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών στο Πανεπιστήμιο του Bournemouth της Μεγάλης Βρετανίας. Πτυχίο σε Λογιστική και Χρηματοοικονομικά στο Πανεπιστήμιο του Brighton της Μεγάλη Βρετανία. Απόφοιτος της Βαρβακείου Πρότυπος Σχολή.
  • Είμαι μέλος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου, του Οικονομικού Επιμελητηρίου και του Σώματος Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών.
  • Άπταιστη ομιλία της Αγγλικής γλώσσας.
  • Μέλος των εθελοντικών ομάδων για την δασοπροστασία του Πεντελικού Βουνού, ενώ στα ενδιαφέροντα μου περιλαμβάνονται τα ταξίδια και οι εκδρομές, η μουσική, ο χορός, ο κινηματογράφος, η συμμετοχή σε κοινωνικές εκδηλώσεις και δραστηριότητες, οι αθλητικές δραστηριότητες όπως το jogging και το τένις, οι περίπατοι στην φύση καθώς και η ενασχόληση με το διαδίκτυο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: