Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

Σαφλιάνης Γιάννης


  • Γεννήθηκα στην Ιστιαία Ευβοίας. Πτυχιούχος Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθήνας. Ειδικεύτηκα στην Παθολογία και έχω εξειδίκευση στον σακχαρώδη Διαβήτη. Είμαι Παθολόγος Διευθυντής Ε.Σ.Υ. στο Σισμανόγλειο Νοσοκομείο.

  • Μέλος Διεθνών και Ελληνικών ιατρικών επιστημονικών εταιρειών. Σύνεδρος επί σειρά ετών στον Π.Ι.Σ. και εκλεγμένος σε επιτροπές της ΕΙΝΑΠ. Πρόεδρος Επιστημονικού Συμβουλίου Σισμανόγλειου Νοσοκομείου.

  • Συμμετοχή σε ιατρεία καταυλισμών, σε ομάδες πολιτικού σχεδιασμού εκτάκτων αναγκών και μέλος της εθελοντικής ομάδας πολιτικής προστασίας του Δήμου μας.

  • Από το 2002 έως σήμερα, είμαι εκλεγμένος σύμβουλος με το συνδυασμό «Συνεργασία για την πρόοδο» και από το 2009 είμαι Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Ν Πεντέλης.

  • Είμαι παντρεμένος με τη Σοφία Λογοθέτη και έχουμε τρείς γιούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: